.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه مرغ منجمد 3100 تومانی در بازار گیلان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از عرضه مرغ منجمد با قیمت سه هزار و 100 تومان در استان خبر داد و گفت: در صورت افزایش بی‌رویه قیمت و نیاز، عرضه مرغ منجمد از روز 29 بهمن جاری در استان آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمد حسین اصغریان در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: توزیع مرغ از طریق تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت و دیگر نهادهای عمومی و مباشران توزیع در تمام شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد قابل عرضه به بازار حداکثر سه هزار و 100 تومان در هر کیلو بوده و عرضه آن با هدف مدیریت بازار تا پایان سال ادامه می‌یابد.

این مسئول دلایل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر را دخالت دلالان و سوءاستفاده برخی افراد سودجو و نیز افزایش برخی از نهاده‌ها در امر تولید عنوان کرد.

وی ابراز داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره‌سازی شده است که در صورت افزایش غیر اصولی قیمت مرغ و یا کمبود عرضه به بازار ارائه می‌شود.

اصغریان با اشاره به افزایش غیر اصولی قیمت مرغ در بازار با توجه به اعلام قبلی این سازمان تصریح کرد: عرضه مرغ منجمد در بازارهای استان از امروز به تدریج آغاز شده و از شنبه 29 بهمن جاری به صورت گسترده با هدف کنترل و تعدیل قیمت‌ها تداوم می‌یابد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گیلان، اذعان داشت: شهروندان می‌توانند از خرید مرغ با قیمت نامتعارف و گران خودداری کرده و از طریق اطلاع‌رسانی‌های موجود در بازار اقدام به خرید مرغ منجمد با شرایط مطلوب‌تر کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.765 seconds.